Blog
Personaliseren door data te verzamelen en te segmenteren: hoedoededa?
Persoonlijk lanceren en toch automatiseren - deel 2 “Hoe kan je lanceringen zowel automatiseren als personaliseren?”Met die vraag kwam marketing mentor Julie Tamsin onlangs bij me aankloppen. Ik schreef er een bijdrage over voor haar digizine ‘Marketing & More’...
Personaliseren door data te verzamelen en te segmenteren: hoedoededa?
Wil je succesvol lanceren? Ontdek waarom personaliseren meer is dan alleen een voornaam gebruiken en hoe je data en segmentatie kunt inzetten voor betere resultaten.
Een ideale e-mailhandtekening in Gmail in 5 simpele stappen
In 5 stappen een leuke afbeelding, mooi design & kopieerbare tekst combineren in je Gmail e-mailhandtekening. Zo is iedereen tevreden.
Haaave you met this tool?
Met “Haaave you met this Tool?” wil ik je niet romantisch matchen zoals in How I Met Your Mother, maar jou wel matchen met je ideale tool.
Benieuwd naar meer?
Wil je volgende berichten zeker niet missen? Schrijf je dan in op onze nieuwsbrief en wordt als eerste op de hoogte gebracht.