Je technische sideklik
Gedaan met vloeken op je computer!
Ik neem je technische frustraties weg, zodat jij onbezorgd online kan groeien.
Transformeer frustratie in efficiëntie met technische ondersteuning.
Waarbij kan ik helpen?
- Dit gaat van mee nadenken hoe we jouw ideeën kunnen waarmaken met behulp van tools
- over echt uitvoerend werk (waarin ik jouw tools opzet, update en link met elkaar)
- tot problem solving bij foutmeldingen en dingen die niet naar behoren werken.
Hoe kunnen we samenwerken?
Vaste samenwerking
Eénmalige samenwerking
Duurzame samenwerking
Elementen voor succes
Zo wordt onze samenwerking zeker een succes
Focus
Ik wil zoveel mogelijk gefocust werken. Daarom probeer ik werk te bundelen en staan bijna alle meldingen uit. Nooit instant reactie dus van mij.
Vertrouwen
Communicatie
We geven elkaar regelmatig een stand van zaken via één afgesproken kanaal. Maar als ik eerlijk mag zijn, vind ik een (ingeplande) meeting vaak veel efficiënter dan 20 berichten heen en weer sturen.
Volledig beeld
Bereikbaarheid
Urenpakketten
Kies je pakket
De urenpakketten zijn uren die je vooraf aankoopt voor technische ondersteuning. De aangekochte werkuren blijven 3 of 6 maanden geldig. De gepresteerde uren worden afgetrokken van het pakket.
- Kick-off call (1 uur, digitaal)
- Om ervoor te zorgen dat onze neuzen van bij het begin in dezelfde richting staan, voorzie ik voor de opstart van nieuwe klanten een kick-off call. Dit uur wordt afgetrokken van je saldo.
- Maandelijkse statuscall (30 minuten, digitaal)
- Online meeting waarin je me een stand van zaken geeft over de lopende projecten waarbij ik je ondersteun. Dit half uur wordt afgetrokken van je saldo.
- Beschikbaarheid
- Ik plan mijn werk voor jou in op werkdagen (9u - 17u) en communiceer duidelijk wanneer ik voor jou aan de slag ben.
5 uren
€ 350
excl. BTW
- 3 maanden geldig
10 uren
€ 650
excl. BTW
- 6 maanden geldig
20 uren
€ 1200
excl. BTW
- 6 maanden geldig
Losse uren
€ 75
/h excl. BTW
- Overeenkomst 6 maanden geldig
Nog vragen? Lees de veelgestelde vragen.
Zijn we een match?
Wederzijds respect
De balans van geven en nemen is in evenwicht. We zijn een team.
Heldere communicatie
We kunnen en durven elkaar zeggen wat we verwachten maar ook waar het niet helemaal goed loopt
Optimistische realist
Je grootste dromen bereiken we met realistische stappen op technisch en budgetair vlak.
Projectmatig
- Een lancering
- Opzet van een freebie
- Keuze van een nieuwe tool
- Automatiseren van je handmatige routines
- Nog duizenden andere dingen
Na een kennismakingsgesprek maak ik hiervoor graag een kostenraming op.
Nog vragen? Lees de veelgestelde vragen.
Waarom een kostenraming en geen offerte?
Ik kies er bewust voor om te werken met een kostenraming in plaats van met een bindende offerte.
Dat doe ik omdat de werktijd voor technische projecten vaak moeilijk in te schatten is op voorhand. Soms is iets veel meer werk dan eerst gedacht, soms veel minder. Door te werken met een kostenraming gebeurt al het gepresteerde werk in regie met een vooraf aangekochte urenkaart. Daardoor betaal jij als klant enkel voor het werk dat ik ook effectief gepresteerd heb.
Duurt iets toch langer dan ik op voorhand had ingeschat? Dan laat ik jou dat weten vanaf ik dit opmerk. Want eerlijke communicatie vind ik super belangrijk.
Bijkomende uren die buiten de scope van het project vallen, factureer ik na goedkeuring in regie.
Klantcases
Automated webinar – Céline De Roeck
Céline De Roeck zette een automated webinar op en kan nu wekelijks lanceren. Ontdek hoe dit haar verkoopstrategie en klantbeleving versterkt.
Rating Reminders – In the air
Anneleen helpt piloten met automatische licentieherinneringen, zodat ze altijd op tijd hun vlieglicenties kunnen vernieuwen. Ontdek hoe ze dit slim aanpakt!
Bij welke tools kan ik je helpen?
Enkele voorbeelden
Website
WordPress met of zonder builders als Divi, Elementor, Kadence etc., Squarespace, Wix, ...
Betaalsysteem
WooCommerce, Plug&Pay,
PeggyPay, Surecart, Ecwid, ...
in combinatie met zowel Mollie als Stripe
E-mailmarketing
MailerLite, Kit, ActiveCampaign / Mailblue, Laposta, Flodesk, ...
Leeromgeving
The Huddle, Learndash, Thinkific, Teachable, ...
Facturatie
ZenFactuur, FactuurSturen, Billit, KMO facturatie ...
Online agenda
Calendly, Zeeg, Aquity, Amelia, ...
Fotografie
Pic-Time, Lightroom, Fotostudio, ...
Automatisering
Rechtstreekse connecties tussen tools, maar ook Zapier, Make, ...
Andere tools in jouw workflow
Denk aan webinars, online meetings, mailbox, hosting, timetracking, online formulieren, wachtwoordmanagers, ...
Nog een andere tool in gedachten?
Check of ik hem ken via mijn formulier ‘Sofie, ken jij deze tool?'
Waar ik zeker niet bij kan helpen is alles omtrent advertenties. Daarvoor kan je best een supportsessie IG/FB of supportsessie Google boeken bij Advertised.
Lieve woorden
Sofie is niet alleen mijn klankbord als het over het automatiseren van mijn bedrijf gaat, ze doet ook voorstellen en vooral ze doet daarna al het nodige. Superblij met mijn beslissing om haar in te schakelen in mijn bedrijf.
Tinne Vanhove Oktine |
Ik schakelde Sofie in omdat ik een gratis download aan het opzetten was & vastliep op de technische kant. Op enkele uren tijd heeft zij gefixt waar ik al dagen mee aan het sukkelen was 😀
Intussen is ze mijn go-to persoon bij alles wat te maken heeft met online tools & software in mijn bedrijf.
Sofie is heel bereikbaar, multi-inzetbaar én legt de dingen helder uit, zodat ik zelf ook blijf bijleren. Ze is goud waard, ik kan haar alleen maar aanraden!
Chloé Wolfs StudioTXT |
Ik vond het een hele stap om als solopreneur hulp te vragen, maar toen ik het eindelijk deed bij Sofie had ik spijt dat ik dit niet eerder deed.
Het feit dat er iemand meedenkt en meekijkt met die dingen, is zo’n geruststelling. Geen vraag is Sofie te veel, ik krijg altijd snel een antwoord en heb het gevoel that she has my back.
En da’s echt goud waard.
Lies De Schampelaere fotofolies |
Veelgestelde vragen
Ik wil je ook inzetten voor mijn klanten, kan dat?
Zeker! Plan gerust ook een gesprek in en dan bekijken we hoe we best kunnen samenwerken.
Met welke tools werk je wel & met welke niet?
Uiteraard heb ik zo mijn eigen favorieten. Ik ben ook maar een mens. 😉 Maar ik vind vooral dat jouw bedrijf z’n eigen, specifieke noden heeft, en dat jij met de tools moet werken die daar het beste bij aansluiten. Ik ga je dus niet overtuigen om toch persé voor tool A of B te kiezen, maar ik pas me aan. En nee, ik ken niet alle tools op de markt van binnen en van buiten. Maar ik weet wat ik zoek en begrijp de computerlogica, dus ik vind doorgaans snel mijn weg in jouw tool. En ben je nog niet 100% zeker van je keuze? Dan denk ik natuurlijk graag met je mee.
Toch benieuwd naar jouw specifieke tool. Check of ik hem ken via mijn formulier ‘Sofie, ken jij deze tool?‘
Hoe flexibel ben je beschikbaar voor dringende vragen?
Wanneer is de maandelijkse meeting?
Wat als er extra vragen komen tijdens een project?
Kunnen we ook fysiek afspreken?
Wil je dit ook?
Simpelheid voor iedereen
Jij wint tijd doordat je systemen automatisch werken. En dat terwijl je klanten makkelijker bij je terecht kunnen.
Zeg technische zorgen vaarwel
Als we samenwerken, kan je al die technische zorgen met een gerust hart aan mij toevertrouwen. En het gekke is: ik vind dat nog leuk ook! 😊
Professionele uitstraling
Als je je technische zaken op een rijtje hebt, adem je ook nog eens professionaliteit, waardoor (potentiële) klanten nog sneller met jou in zee gaan.
Nog meer vragen?
Of ben je juist helemaal overtuigd?
Plan gerust een gesprek in of stuur me een bericht, zodat je met zekerheid je keuze kan maken.