Samenwerkingsprincipes
Er zijn zo van die spreekwoorden die veel mensen hun ogen doen rollen. 🙄
Maar waarvan je zelf -stiekem of niet stiekem- eigenlijk toch helemaal achter staat. 🤓
Zoals deze: “goede afspraken maken goede vrienden”
Dat geloof ik echt. Privé, maar ook op werkvlak.
Als technisch VA werk ik heel nauw samen met mijn klanten. Ik zie zo’n samenwerking als een gelijkwaardig partnerschap. Twee partijen die hun talenten samenleggen met één gemeenschappelijk doel voor ogen: een onderneming laten groeien. Digitaal, maar ook op vlak van efficiëntie.
Door deze samenwerkingsprincipes door te nemen, weet je perfect wat je van mij mag verwachten (en ook: wat niet). Maar evengoed omgekeerd: wat ik op mijn beurt van jou als klant verwacht. Beschouw het als een kader, dat mij in staat stelt om mijn beste werk voor jou af te leveren.
Alvast bedankt om dit door te nemen en er rekening mee te houden, dat apprecieer ik echt!
Lieve groetjes,
Sofie
1. Beschouw me eerder als een kritische meedenker dan louter een uitvoerder
Kan ik de tools en automatisaties opzetten die jij van me vraagt? Tuurlijk. Maar ik kies er bewust voor om dat niet te doen. Je haalt het meest uit onze samenwerking als je me echt betrekt bij je bedrijf en je toekomstplannen, als een volwaardig deel van je team (ook al werk je alleen). Zo kan ik mee nadenken of de automatisatie die je voor ogen had wel de meest logische is, of de tool waar je je zinnen op had gezet wel de meest geschikte. Ik zet dus niet op wat je vraagt, wel wat je nodig hebt.
Inhoud